Klantenservice
Adila Wonen wil een goede relatie met haar klanten opbouwen. Wij willen snel inspringen op vragen van klanten door een goede communicatie tot stand te brengen. Wij streven er naar e-mails en telefoontjes dezefde dag af te handelen om op deze manier vragen over produkten of verzending te beantwoorden en vraagtekens weg te nemen.  De ervaring heeft geleerd dat contact via e-mail het meest efficiënt is. Je kunt daarvoor het contactformulier invullen of een mail sturen naar info@adilawonen.nl.
Mocht je ons toch liever telefonisch willen benaderen dan kun je contact opnemen met: 0314-234272

Het credo 'de klant is koning' hebben wij hoog in het vaandel staan. Wij vinden het belangrijk dat de klant tevreden is over zijn aankoop en over de wijze waarop wij een bestelling afhandelen. Wij doen er alles aan om de verzending vlot en zorgvuldig te laten verlopen. Mocht er onverhoopt toch ergens iets mis gaan of voldoet het produkt niet aan de verwachtingen van de klant, dan biedt Adila Wonen de mogelijkheid het produkt kostenloos te retourneren. Het aankoopbedrag zal na ontvangst worden teruggestort. Wij hopen uiteraard dat wij deze incidenten tot een minimum kunnen beperken. 

Burg. Tenkinkstraat 11 
7001 ET Doetinchem
info@adilawonen.nl
0314-234272
KVK: 62355201 
Bereikbaar:
Maandag:     09:00 - 20:00
Dinsdag:      09:00 - 20:00
Woensdag:   09:00 - 20:00
Donderdag:  09:00 - 20:00
Vrijdag:       09:00- 20:00
Zaterdag:    Gesloten
Zondag:      Gesloten 

Veel gestelde vragen 

1 Betaling
1.1 Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?
Bij Adila Wonen heb je mogelijkheid om met 8 verschillende betaalmethodes te betalen:
- IDeal
- Mastercard
- Visa
- Achteraf betalen
- Maestro
- Bancontact/Mistercash (België)
- Sofort Banking
- Bitcoins
1.2 Hoe werkt achteraf betalen d.m.v. Billink?
Bij Adila Wonen heb je de mogelijkheid om je bestelling pas af te rekenen als je het product ontvangen hebt. 7 dagen nadat wij je bestelling hebben verzonden, krijg je van onze partner Billink een digitale factuur. Op deze factuur staan de instructies hoe de betaling verder gaat verlopen. Voor overige informatie rondom het achteraf betalen verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden of kun je contact met onze klantenservice opnemen.
1.3 Ik heb 'Mollie' op mijn bankafschrijving staan. Hoe kan dit?

Alle betalingen die plaatsvinden op Adila Wonen verlopen via onze betaalprovider: Mollie. Je krijgt  op je bankafschrift een afschrijving te zien van Mollie met daarnaast het bijbehorende bedrag van de order en jouw ordernummer en transactieID.

1.4 Ik heb iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?

Als je iets hebt besteld maar geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan kan het zijn dat er wat  mis is gegaan. Wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice van Adila Wonen. Het kan namelijk zijn dat je een fout hebt gemaakt in het mailadres dat je aan ons hebt opgegeven of dat er bij ons achter de schermen iets fout is gegaan. 

1.5 Hoe ontvang ik de factuur?

Zodra je hebt afgerekend krijg je je factuur digitaal via een mail toegestuurd. 

2 Bestellingen
2.1 Kan ik een order annuleren?

Als de order nog niet is verzonden en je wilt je bestelling annuleren dan is dat geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Adila Wonen. Wij gaan de annulering verwerken en het bedrag terugstorten op je rekening. Heb je je bestelling al ontvangen en je wilt de koop annuleren dan kun je het product gratis retourneren. Hiervoor verwijzen wij je naar 'Verzenden & Retourneren'.

2.2 Mijn bestelling komt beschadigd of gebroken aan. Wat nu?

Je dient de klantenservice van Adila Wonen zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Uiteraard wordt het product zo spoedig mogelijk opnieuw naar je opgestuurd, nadat wij een foto hebben ontvangen van het beschadigde of gebroken product. 

2.3 Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?

Heb je meerdere bestellingen geplaatst bij Adila Wonen en je wilt deze nogmaals bekijken dan kun je dat doen in je persoonlijke account van Adila Wonen. Via de header krijg je hiervoor toegang.

3 Bezorgen
3.1 Betaal je verzendkosten bij Adila Wonen?

De verzendkosten van Adila Wonen bedragen in Nederland € 3,95; in België €9,00. Boven de €75,00 betaal je geen verzendkosten. 

3.2 Mijn bestelling is verzonden. Kan ik hem volgen?
Ja, zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen wordt er direct automatisch een track-and-trace code verstuurd. 
3.3 Hoe gaat de bezorging in zijn werk?

Als wij je order hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met de verwerking en de verzending. Na maximaal 2 werkdagen geven wij de bestelling aan onze pakketbezorger. Het kan zijn, dat door logistieke problemen met onze pakketbezorger, de verzending iets langer kan duren.

3.4 Moet er worden getekend voor ontvangst?

Je hoeft voor een bestelling onder de € 75,00 geen handtekening te plaatsen. Voor bestellingen boven de € 75,00 versturen wij het pakket aangetekend. Bij een dergelijke bestelling moet je tekenen voor ontvangst. 

3.5 Wat gebeurt er met mijn order als ik niet thuis ben?

Als je een bestelling hebt geplaatst onder de € 75,00 dan versturen wij het pakket zonder dat daarvoor bij ontvangst getekend hoeft te worden. Als je in dit geval niet thuis bent dan probeert de pakketbezorger het pakket af te geven bij de naaste buren. Als die niet thuis zijn dan probeert de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals. Heb je een bestelling boven de € 75,00 dan versturen wij deze aangetekend en zal er bij afgifte getekend moeten worden. Hiervoor moet iemand op het verzendadres een handtekening afgeven. Ben je op dat moment niet thuis? Dan mag de pakketbezorger de bestelling niet bij de buren afgeven. Hij komt de volgende dag terug. 

3.6 Kan ik mijn bestelling naar 2 adressen verzenden?

Nee, dit is niet mogelijk. Wel kun je factuuradres A en verzendadres B opgeven. 

3.7 Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Je moet hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Adila Wonen. Wij passen dan direct je verzendadres aan. 

4 Retourneren
4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je je bestelling wilt retourneren dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst doen. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Het retouradres kun je vinden op onze pagina 'verzenden & retourneren'.

4.2 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag met de verwerking hiervan en zullen we binnen 7 dagen het bedrag terugstorten op je rekening. 

5 Nieuwsbrief
5.1 Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

In de nieuwsbrief staat onderaan een link waar je je kunt afmelden voor de nieuwsbrief. 

Neem contact op
* Verplichte velden